نهال گوجه-سبز

خرید انواع نهال گوجه سبز

فروش 4 رقم از بهترین ارقام نهال گوجه سبز در فصل بهار و تابستان که به عنوان میوه ای نوبرانه می تواند سودهی مناسبی داشته باشد.

خرید نهال گوجه سبز: فهرست قیمت + مشخصات (اسفند 1402) | آریا نهال

نهال گوجه سبز برغان

نهال گوجه سبز برغان

  • زمان‌گلدهی:دیرگل
  • آغازباردهی:سال‌دوم
  • این رقم نهال گوجه سبز یکی از ارقام گوجه سبز می باشد که در ایران امکان کاشت آن فراهم است.
  • این نهال گوجه سبز نیز مانند انواع دیگر شاخ و برگ فراوانی دارد بیشترین رشد آن معطوف به رشد عمودی است به همین دلیل گستردگی خیلی زیادی ندارد.
  • این رقم درخت گوجه سبز ارتفاع 5 متری دارد میوه های آن نیز قلبی شکل با پوستی صاف می باشد.
  • در زمان رسیدن روی سطح پوست این رقم رگه های زرد رنگ ایجاد می شود طعم این رقم نسبت به انواع دیگر شیرین می باشد.
  • بافت آن نیز سفت بوده و از میوه های آبدار و خوشمزه می باشد که بازار فروش خوبی دارد.

قیمت عمده: 60.000تومان

نهال گوجه سبز سروردی

نهال گوجه سبز سردرودی

  • زمان‌گلدهی:دیرگل
  • آغازباردهی:سال‌دوم
  • این رقم نهال گوجه سبز یکی دیگر از ارقام گوجه سبز می باشد که آن را در اصل بومی کشور فرانسه می دانند .
  • این نژاد نهال گوجه سبز نیز یکی از ارقام اقتصادی می باشد و یکی از بهترین رقم های گوجه سبز است که مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.
  • گوجه سبز سردرودی از ارقام زودرس می باشد و  خرداد ماه برداشت این محصول آغاز می شود و به دلیل طعم و کیفیت خیلی خوبی که دارد .
  • از ارقام نهال گوجه سبز بازار پسند می باشد،میوه های این رقم در اندازه متوسط بوده و طعم بسیار دلپذیری دارد. این رقم در مناطق معتدل بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

قیمت عمده: 60.000تومان

نهال گوجه سبز شهریار

نهال گوجه سبز شهریار

  • زمان‌گلدهی:دیرگل
  • آغازباردهی:سال‌دوم
  • گوجه سبز یکی از میوه های آبدار و خوشمزه ای می باشد که طرفداران زیادی دارد .
  • این میوه نژاد های مختلفی دارد که به لحاظ عملکرد با هم تفاوت دارند.
  • این رقم نهال گوجه سبز یکی از پرطرفدار ترین و مرغوب ترین رقم گوجه سبز می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد.
  • این نوع نهال گوجه سبز نسبت به سرمای بهاره مقاومت بسیار خوبی دارد و برای مناطق سردسیر و حتی کوهستانی گزینه مناسبی می باشد.
  • میوه های این نوع نهال گوجه سبز تقریبا درشت بوده و طعم ترش و دلپذیری دارد. گوجه سبز شهریار یکی از تجاری ترین ارقام می باشد.

قیمت عمده: 60.000تومان

نهال گوجه سبز مراغه

نهال گوجه سبز مراغه

  • زمان‌گلدهی:دیرگل
  • آغازباردهی:سال‌دوم
  • این نوع نهال گوجه سبز یکی دیگر از نژاد های گوجه سبز در ایران می باشد که مورد توجه باغداران قرار گرفته است.
  • این نوع نهال گوجه سبز میوه هایی سبز رنگ و گرد در اندازه متوسط دارد و ارتفاع درخت آن نیز تا 5 متر می رسد.
  • گوجه سبز مراغه هسته دار می باشد که به گوشت میوه چسبیده،این رقم مانند ارقام دیگر ترش نیست بلکه طعم شیرین و آبداری دارد .
  • از میوه های میان رس به شمار می آید که تیر ماه قابل برداشت است این رقم به دلیل بافت سفتی که دارد در زمان برداشت کمتر آسیب می بیند.

قیمت عمده: 60.000تومان

دسته بندی محصولات

برای خرید نهال منتظر فردا نباش، همین الان با ما در تماس باش

آریا نهال با ضمانت واقعی بازگشت کالا، ارائه ی فاکتور و قیمت رقابتی، یک انتخاب مطمئنِ✔

ضمانت بازگشت کالا

ارسال طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت

ضمانت اصالت کالا

صدور فاکتور رسمی

سوالات متداول

01قیمت نهال گوجه سبز حدودا چند است؟

قیمت نهال گوجه سبز به خیلی از عوامل بر میگردد اما به این دلیل که آریا نهال بزرگ ترین تولید کننده ی نهال گوجه سبز در کشور می باشد ، قیمت تمامی ارقام نهال گوجه سبز را کمترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کند ،اما حدود قیمت نهال از 30 هزار تومان شروع می شود و در ارقام تجاری آن متفاوت می باشد که حدودا به بازه ای تا 40 هزار تومان میرسد .شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مهندسین ما تماس حاصل فرمایید.

02پر فروش ترین نهال گوجه سبز کدام است ؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است .زیرا در هر منطقه از اب و هوا ، یک رقم نهال گوجه سبز مناسب است ، اما به طور کل ،پرفروش ترین نهال گوجه سبز شهریار ، نهال گوجه سبز برقان می باشد.

03بهترین فصل کاشت نهال گوجه سبز چه زمانی می باشد ؟

قطعا بهترین فصل مناسب کاشت نهال گوجه سبز در انتها فصل پاییز و در ابتدای فصل زمستان می باشد ،زمانی که ریشه ی نهال در خواب فرو رفته و خود را اماده ی رشد در فصل بهار میکند.

صفر تا صد خرید نهال گوجه سبز تا کاشت و پرورش درخت گوجه سبز:

نهال گوجه سبز؛ امکان پرورش آلوهای سبز پرطرفدار بهاری را به باغداران می دهد. به جرات می توان گفت گوجه سبز در فصل بهار در صدر لیست میوه های پرفروش قرار دارد. بسیاری معتقدند که این میوه بومی ایران و سوریه و بعد به دیگر کشورها راه پیدا کرده است. اما برای آشنایی با چگونگی پرورش درخت گوجه سبز، در ادامه همراه ما باشید.

خرید نهال گوجه سبز گزینه ی مناسبی می باشد یا پرورش بذر گوجه سبز:

کاشت نهال نسبت به بذر گوجه سبز، نتیجه بخش تر خواهد بود. نهال در مقایسه با بذر، مراحل رشد را پشت سر گذاشته و در زمان کاشت آماده محصول آوری می باشد.

چگونه نهال گوجه سبز مناسب منطقه ی جغرافیایی خود خریداری کنیم:

این نهال میوه برای جوانه زنی دوره سرمایی بلند مدت 500 تا 1800 ساعته را پشت سر می گذارد. همینطور نهال گوجه سبز، به مناطقی با تابش ملایم آفتاب و روزهای گرم تابستانی تمایل نشان می دهد. با توجه به نورگرایی نسبی درخت، تابش تند آفتاب عامل نورگریزی و یا شب تنجشی خواهد بود.

به صورت کلی مناطقی با سرمای معتدل، بهترین گزینه برای پرورش مطلوب این نهال میوه می باشد.

چه عواملی در قیمت نهال گوجه سبز موثر می باشند:

در نهالستان های معتبر، در نهایت سلامت نهال ها پرورش داده می شوند. با این حال قیمت نهال ها، بیشتر تابع تغییرات بازار روز و رقم انتخابی می باشد.

علت تفاوت قیمت نهال گوجه سبز در بین نهالستان های گوجه سبز چه می باشد:

میزان بازدهی و کیفیت عملکرد بر روی قیمت نهال های گوجه سبز، تاثیر می گذارد. در واقع علت تفاوت قیمت بین نهالستان ها کیفیت ارائه و هزینه های صرف شده برای پرورش نهال ها می باشد.

نهال گوجه سبز سردسیری چه ویژگی هایی دارد؟

ارقام گوجه سبز سردسیری را مقاومت بیشتر در برابر سرمای بهاره متفاوت می کند. کاشت نهال گوجه سبز شهریار و سردرودی بهترین گزینه برای نواحی سردسیری کشور می باشد.

نهال گوجه سبز گرمسیری چه ویژگی هایی دارد؟

درختان گوجه سبز؛ برای رشد نیاز به دوره طولانی از سرمای 7 درجه زیر صفر دارد. اما با آبیاری مطلوب و افزایش خنکی خاک ارقامی نظیر مراغه در مناطق نیمه گرمسیری قابل پرورش می باشند.

نهال گوجه سبز زود بارده به چه نهال هایی می گویند:

از سه سالگی به بعد تمام نهال های گوجه سبز، محصول آوری اقتصادی خواهند داشت. اما پیش از این زمان اولین میوه ها بر روی شاخه های این درخت سبز می شوند.

درخت گوجه سبز دیر بارده شامل چه ارقام نهالی می باشد:

انواع نهال گوجه سبز از سال اول می توانند شکوفه زنی و تولید محصول محدود داشته باشند.

آیا دیرگل بودن یا زود گل بودن نهال های گوجه سبز اهمیتی دارد؟

با توجه به گلدهی نهال در نزدیکی یا ابتدای بهار، ارقام دیرگل برای هوای سردسیری مناسب تر می باشند. به همین خاطر که برای مناطقی با سرمای بهاره، کاشت نهال گوجه سبز شهریار پیشنهاد می شود.

نهال گوجه سبز بذری بهتر است یا گوجه سبز پیوندی:

ارقام مختلف گوجه سبز از طریق پیوند مقاومت بیشتری در شرایط نامساعد آب و هوایی نشان می دهند. با کاشت نهال گوجه سبز پیوندی، دیگر کمتر باغداران درگیر مشکلات پایه بذری نهال خواهند بود. در واقع نمونه های پیوندی با مقاومت بیشتر در برابر آفات و بیماری، عملکرد و سازگاری مطلوبی به همراه می آورند.

تفاوت نهال گوجه سبز ایرانی با درخت گوجه سبز چینی و ترکیه ای در چه می باشد:

با خرید نهال های بومی گوجه سبز، امکان پرورش ارقام سازگار با جغرافیای ایران وجود دارد. البته نمونه های غیر بومی در کشور ما از ثمردهی و قیمت های فروش مطلوبی برخوردار می باشند.

چگونه سلامت نهال گوجه سبز را می توان تشخیص داد:

ریشه های عمر کرده و یا وجود لکه روی ساقه و تنه نهال گوجه سبز، عدم سلامت کافی را نشان می دهد. برای اطمینان از انتخاب خود، ما خرید نهال های کوچک تر از سه سال را پیشنهاد می کنیم.

کاشت نهال گوجه سبز چگونه می باشد:

پیش از کاشت با تازه سازی ریشه و انجام هرس به ریشه ها گیاه گوجه سبز جان تازه ای می دهیم. برای کاشت ریشه های نهال گوجه سبز را پخش کرده و کامل از هم دور می کنیم. نهال را تا قسمت انتهایی ریشه (طوقه نهال) داخل گودال گذاشته و با خاک کاملا ریشه را می پوشانیم. با ریختن خاک های غنی در اطراف ریشه، غذای گیاه از ابتدای رشد در دسترس خواهد بود. در مرحله آخر با آبیاری و مرطوب سازی لایه اول خاک، ریشه و خاک با هم یکی می شوند.

فاصله ی کاشت درخت گوجه سبز چقدر می باشد و نکات لازم کاشت گوجه سبز:

فاصله ها را طوری تنظیم می کنیم که جذب نور کافی و ملایم، فرآیند فتوسنتز درخت را هدایت کند. حدفاصل رعایت شده بین ارقام مختلف نهال گوجه سبز، به طور میانگین 6 متر می باشد.

عمق چاله ی مناسب کاشت نهال گوجه سبز چقدر می باشد:

بر اساس پهنا و طول ریشه های پراکنده، ابعاد 0.5 متری گودال برای کاشت این نهال ها کفایت می کند. برای تشخیص دقیق تر باید دهانه گودال دو برابر بزرگتر از ریشه های پهن شده نهال گوجه سبز، باشد.

سن نهال گوجه سبز آیا در رشد و باردهی آن موثر است؟

درخت گوجه سبز؛ با عبور از سال های جوانی افت بازدهی اقتصادی خواهد داشت. اما در صورت پرورش صحیح، بالای 20 سال تولید مطلوب و سود آفرینی به همراه دارد.

درخت گوجه سبز چه زمان باردهی اولیه خود را آغاز می کند:

با گذشت سه سال از کاشت نهال های گوجه سبز، به برداشت اقتصادی از این نهال میوه خواهیم رسید.

عمر باردهی درخت گوجه سبز چند سال می باشد:

نهال گوجه سبز؛ توان ادامه زندگی تا سن 70 سالگی را دارد. اما سال های باردهی اقتصادی به 20 تا نهایت 40 سال ختم می شود.

بهترین فصل کاشت نهال های گوجه سبز چه فصلی می باشد:

با  توجه به نیاز سرمایی و زمان گلدهی بهترین وقت برای کاشت نهال گوجه سبز، پاییز می باشد. اما پیش از کاشت اطمینان حاصل کنید که سرمای منطقه در زمستان شما را دچار خسارات سنگین نکند.

بهترین نهال گوجه سبز سردسیری و بهترین گوجه سبز گرمسیری کدام ارقام می باشند:

برای مناطق سردسیری با سرمای بهاره، خرید و کاشت نهال دیرگل گوجه سبز شهریار پیشنهاد می شود. در صورت آبیاری مطلوب کاشت نهال های مختلف نظیر رقم مراغه برای مناطق نیمه گرمسیر ممکن می شود.

ارتفاع سطح از دریا به چه معناست و چرا در پرورش گوجه سبز مهم می باشد:

ارتفاع از سطح دریا، آب و هوای لازم مناسب رشد را در اختیار درختان گوجه سبز، قرار می دهد. توجه به ارتفاع مناسب برای تامین نیاز سرمایی این درختان میوه اهمیت بالایی دارد.

پرورش نهال گوجه سبز در باغچه آیا ممکن است:

کاشت نهال گوجه سبز، به شرط توجه به نکات پرورش و نگهداری در باغچه نیز ممکن می باشد. با استفاده از مالچ و انواع کودهای حیوانی و شیمیایی خاک باغچه خود را آماده پذیرش این نهال های میوه کنید.

باغداری و مراقبت های لازم از آفات و بیماری های درختان گوجه سبز چگونه می باشد:

برای افزایش مقاومت ریشه در برابر آفات و بیماری ها بهترین کار غنی سازی خاک در مرحله کاشت می باشد. اینطور ریشه با مصرف مواد مغذی، کمتر بیمار شده و البته برای جذب غذا تا سطح خاک حرکت نمی کند. برای کوددهی درختان گوجه سبز، در زمان های مشخص اقدام کنید. به طور مثال استفاده از کود سولفات روی در بازه ابتدا تا اواسط پاییز به زندگی شته آرد آلود پایان می دهد.

همینطور رطوبت زیاد عامل بیماری های باکتریایی نظیر گال گیاهی و خشکی هوا زمینه جذب حشرات چوبدار می شود. بنابراین آبیاری مناسب و به حد کافی بیماری ها و آفات این درخت را تا حد زیادی کنترل می کند. رد پاهایی از لکه یا سوراخ روی برگ ها و یا مرگ جوانه ها نشانه بیماری غربالی که با قارچ کش ها رفع می شود. در هنگام هرس و یا قلمه زدن، پوشاندن محل های برش از بیماری هایی نظیر شانکر پیشگیری می کند.

برای کنترل بیشتر آفات حتما تنه درخت را جهت اطمینان از عدم وجود کرم و شپش بررسی کنید.

شایع ترین بیماری و آفات درخت گوجه سبز چه می باشد:

درختان هسته دار نظیر گوجه سبز، مستعد ابتلا به برخی آفات و بیماری ها بوده که البته قابل کنترل می باشند. کرم آلو، شپشک سان ژوزه و زنبور سیاه به عنوان مهمترین آفات این درخت شناخته می شوند. اما آفات دیگری نظیر شانکر، شته آرد آلود، سوسک سرشاخه خوار و لیسه را نیز می توان برشمرد.

خرید نهال گوجه سبز آیا در ده ساله ی ابتدایی سوددهی خواهد داشت:

حتی با پرورش بذر، این درختان تا 6 سالگی آماده تولید اقتصادی می شوند. با خرید نهال های گوجه سبز، امکان بهره برداری خیلی بیشتری در ده ساله اول وجود دارد.

انواع گوجه سبزی خارجی چه ارقامی می باشند:

از بین ارقام غیر بومی می توان به نهال گوجه سبز ترکیه ای، اسرائیلی و سردرودی اشاره کرد.

ارقام نهال ایرانی گوجه سبز چه می باشد:

اغلب ارقام زیر کشت گوجه سبز در ایران بومی و مربوط به کشور خودمان می باشد. از جمله نهال های بومی ارقام: شهریار، مراغه، برغانی، سرخ اراک، سبز ملایر و آذرشهر، سعدی و سلطانی قابل اشاره هستند.

ارقام نهال گوجه سبز پیوندی چه ارقامی می باشند:

ارقام اصلاحی همان نمونه های پیوندی و پر بازده نهال گوجه سبز، می باشند.

انواع گوجه سبز بذری چه نهال هایی می باشند:

منظور از نهال های بذری همان نهال هایی که از طریق کاشت بذر تربیت شده اند. این نهال های گوجه سبز، اغلب ویژگی های بذر میوه خود را به ارث نبرده و به همین خاطر اصلاح می شوند.

نحوه ی پیوند زدن نهال گوجه سبز چگونه می باشد:

درختان بی ثمر یا با محصولات ریز را با عملیات پیوند زدن اصلاح و بارور می کنیم. بنابراین از یک درخت پر بار سرشاخه ای با گوجه سبز های درشت و بازار پسند را برش می زنیم. در مرحله بعد برگ های پایینی شاخه را گرفته و با برشی مورب قسمت بالای را جدا می کنیم. حالا این قلمه بی برگ به عنوان پیوندک آماده پیوند با پایه ضعیف گوجه سبز می باشد.

پیش از پیوند، در زمستان قسمت های ضعیف پایه را با هرس برش می دهیم. در هنگام پیوند ابتدا ترکه های روییده در قسمت های هرس را جدا کرده و بعد پیوند می زنیم. برای این کار محل کوک روی پیوندک را برش سطحی زده تا لوله پوسته از ساقه جدا شود. برای جداسازی راحت فقط کافی پوسته را به چپ و راست بچرخانید تا رفته رفته کنده شود. در مرحله آخر لوله پیوندک را به جای پوست ساقه های درخت پایه جا می زنیم.

فقط دقت داشته باشید که قطر ساقه درخت پایه با قطر لوله پیوندک تناسب داشته باشد.

نهال گوجه سبز اصلاح شده چگونه نهالی می باشد:

به درختان گوجه سبز پیوندی، به خاطر بهبود ژنتیک از طریق پیوند، نهال اصلاح شده گفته می شود.

چند نوع هرس داریم و هرس درخت گوجه سبز چگونه انجام می شود:

درخت گوجه سبز را در سال های ابتدایی با هرس فرم و سربرداری اصلاح می کنیم. هرس سنگین بیشتر برای درختان بالغ معنی داشته و برای درختان جوان باعث کاهش بار می شود. علاوه بر این با هرس سنگین شاهد رشد شاخه های جانبی نرک متعدد بر روی درخت خواهیم بود. سربرداری شاخه ها موجبات افزایش تولید و البته سر و سامان دهی به ظاهر درخت را فراهم می کند. در واقع سربری شاخه ها مانع رشد طولی شده و در عوض باعث رشد شاخه های متعدد می شود.

برای سربرداری بالای جوانه ای متورم که به سمت بیرون رشد کرده را با قیچی قطعی می کنیم. همین کار به سادگی باردهی نهال گوجه سبز شما را در سال آینده دو چندان می کند. به این علت که شاخه های بیشتری تولید شده و کمتر شاهد شکستگی و خسارت به بار شاخه های بلند خواهیم بود.

علاوه بر سربرداری، شاخه هایی با رشد به سمت پایین را کامل قطع می کنیم. با قطع این شاخه ها تنه درخت آلوچه رشد لازم را خواهد داشت. همچنین اگر پاجوش دیدید به جای بریدن آن را کاملا از درخت جدا کرده تا پاجوش های دیگری تولید نشود. در ضمن شاخه هایی که به داخل تاج رشد کرده اند را حتی با وجود ثمردهی قطع کنید. زمان مناسب هرس این درخت میوه زمستان بوده اما در صورت عدم نتیجه بخشی این کار را در پاییز انجام دهید.

پیوندک گوجه سبز چیست و چگونه می توان تهیه کرد:

منظور از پیوندک همان شاخه تنومند درخت گوجه سبز که در زمان پیوند برای اصلاح پایه استفاده می کنیم. قلمه های پیوندک گوجه سبز از طریق مراکز فروش نیز در دسترس می باشد.

بهترین نژاد درخت گوجه سبز چه می باشد یا بهترین نهال گوجه سبز برای کاشت:

شاید ارقامی نظیر گوجه سبز شهریار در مقایسه با دیگر نهال ها بیشترین فروش را داشته اند. اما توجه داشته باشید که انتخاب بهترین نِژاد وابسته به اقلیم منطقه کاشت نهال گوجه سبز، می باشد. در صورت کاشت در اقلیم سازگار، انواع رقم های این میوه بازدهی بالایی خواهند داشت.

بازار واردات و صادرات و فروش گوجه سبز چگونه می باشد:

با توجه به کاشت گسترده انواع نهال های گوجه سبز و تولیدات فراوان بیشتر شاهد صادرات هستیم. در صورت تولید نمونه های صادراتی مرغوب یا تولید ترشک و لواشک امکان صادرات وجود دارد.

خواص و ویتامین های گوجه سبز چه می باشد:

گوجه سبز یک میوه آبدار که به لحاظ ارزش غذایی دارای درصد بالایی ویتامین C، پتاسیم و کلسیم می باشد. ویتامین C موجود در این میوه برای درمان بیماری نقرس توصیه می شود. همچنین آلوچه ملین معده و روان کننده شکم به حساب می آید. به خاطر خاصیت آنتی باکتریال برای رفع عفونت های باکتریایی زنان نیز استفاده دارد. به علاوه اگر مشکلات ضعف اعصاب یا کمی خونی دارید، حتما میوه های درخت گوجه سبز را مصرف کنید.

موارد مصرف گوجه سبز در صنعت و استفاده ی روزمره چه می باشد:

بدون شک می توان گفت گوجه سبز در صدر لیست میوه های پر طرفدار بهاری قرار دارد. مصرف آلوچه های ترش و آبدار با نمک، بین مردم بسیار عمومیت دارد. همچنین با زراعت نهال گوجه سبز، می توانید در تهیه لواشک، ترشک و انواع خوراکی های ترش مشارکت داشته باشید.

از تعبیر خواب گوجه سبز تا اینکه آیا در حقیقت درخت گوجه سبز جن دارد:

دیدن درخت گوجه سبز و میوه آن در خواب نشانه محبت بوده اما طعم ترش آن خبر از غم و اندوه می دهد. جن زده شدن درخت، تصور پیشینیان ما بوده و در حال حاضر علم این موضوع را کاملا رد کرده است.

قیمت نهال دوساله گوجه سبز آیا گران تر از نهال گوجه سبز سه ساله می باشد:

در بسیاری از نهالستان ها قیمت بیشتری برای  نهال های گوجه سبز سه ساله، در نظر گرفته می شود. اما با توجه به کیفیت بالای نهال های دو ساله، در نهالستان های معتبر ارزش قیمتی بیشتر می باشد.

نهال گوجه سبز را بهتر است از کدام نهالستان های گوجه سبز تهیه کرد:

برای خریداری نهال گوجه سبز، از طریق شماره نهالستان های آریا نهال، گلد نهال و دکتر نهال اقدام کنید.

قیمت نهال درخت گوجه سبز حدودا چه مقدار می باشد:

شما می توانید با مشاهده ی انواع نهال گوجه سبزی که در ابتدای این صفحه قرار داده شده است، لیست قیمت تمامی ارقام نهال را مشاهده و جهت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

ارسال دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 1401.03.07 علیا

    سلام…وقتتون بخیر..‌‌ببخشیدآلوی برغان رو نمیشه الان که نزدیک تابستون هست کاشت ؟

    • 1401.03.08 ariyanahal.ir

      سلام و عرض ادب. اگر نهال ریشه لخت نباشد و گلدانی باشد امکان کاشت آن وجود دارد. با احترام

  • 1400.09.27 علی اهنود

    سلام ممنون میشم نزدیک ترین شهر برای فروش نهال گوجه سبز را معرفی نمایید
    تشکر .

    • 1400.09.28 ariyanahal.ir

      سلام جناب اقای علی عزیز. ما اطلاعی از شهر محل سکونت شما جسارتا نداریم که بتوانیم نزدیک ترین شهر فروش نهال را خدمت محترم شما اعلام نماییم.در حال حاضر هم نهالستان آریا نهال دو مرکز فروش دارد، شعبه ی اصلی در آذربایجان غربی می باشد و شعبه ی دوم در تهران منطقه ی لویزان می باشد.
      با احترام