تعبیر خواب گردو از 5 معبر بزرگ دنیا: {جدید ترین روایت خواب گردو سبز}

دسته بندی: جدیدترین مقالات
1401.10.01

بررسی کامل تعبیر خواب گردو:

تعبیر خواب گردو، به معنی تلاش و برای دریافت روزی حلال است که از آن می توان برداشت کرد که قرار است پولی با زحمت به دست بیاید. همچنین مشاهده خواب گردو یا خواب درخت گردو به طور کل به معنای انرژی مثبت است.

تحلیل و پاسخ مناسبی به انواع خواب گردو موضوعی است که شما به دنبال پاسخ آن می باشید، پس در ادامه همراه ما باشید تا روایت 6 تا از بهترین معابران خواب گردو مانند حضرت یوسف، ابن سیرین،دانیال نبی و.. دیگران معبران را در مورد انواع خواب گردو مانند:

  • تعبیر خواب گردو سبز،
  • خواب درخت گردو،
  • مغز گردو در خواب،
  • تعبیر خواب گردو خوردن و … انواع خواب های گردو را در ادامه برسی نماییم.
تعبیر خواب گردو

تعبیر خواب گردو یا خواب درخت گردو از نظر معبران :

خواب، عالم شگفت انگیزی است که از نظر علمی هنوز هم تحقیقات  گسترده ای درباره ماهیت دقیق آن ادامه دارد. خواب‌ های ما اغلب معانی مختلفی را در خود دارند و اگر با دقت آن‌ها را به یاد بیاوریم، متوجه پیغام‌هایی در دل آن‌ها خواهیم شد.

برخی به خواب دیدن رویای صادقانه می‌گویند؛ از آن جهت که معتقدند این تصاویر مبهم می‌تواند حاوی پیام‌هایی از آینده نزدیک یا دور باشد. همچنین معبران زیادی آنچه یک انسان در خواب می‌تواند ببیند را تفسیر و تعبیر کرده اند که معروف‌ترین آنان در تاریخ حضرت یوسف، حضرت دانیال، ابن سیرین و… بوده‌‌اند. در این مقاله قصد داریم به تفسیرهای متفاوت تعبیر خواب گردو سبز، بپردازیم.

خواب‌های ما اغلب معانی مختلفی را در خود دارند و اگر با دقت آن‌ها را به یاد بیاوریم، متوجه پیغام‌ هایی در دل آنها خواهیم شد. جالب است بدانید برخی به خواب گردو، رویای صادقانه می‌گویند؛ از آن جهت که معتقدند این تصاویر مبهم می‌تواند حاوی پیام‌ هایی از آینده نزدیک یا دور باشد. همچنین معبران زیادی آنچه یک انسان در خواب می‌تواند ببیند را تفسیر و تعبیر کرده اند که معروف‌ترین آنان در تاریخ حضرت یوسف، حضرت دانیال، ابن سیرین و… بوده‌‌اند. در این مقاله قصد داریم به تفسیرهای متفاوت تعبیر خواب گردو سبز، بپردازیم.

خواب گردو

تعبیر خواب گردو از حضرت یوسف (ع):

گردو میوه‌ ای خاص و جالب است. پوسته‌ای سبز رنگ در پیرامون پوسته‌ای چوبی دارد و برای رسیدن به مغز ارزشمند آن باید هر دو پوسته را کنار بگذارید و به نوعی نسبت به دیگر میوه‌ها، راه دسترسی سخت‌تری دارد؛ هر چند که مغز آن نیز بسیار ارزشمند و مغزی است. از تعبیر حضرت یوسف (ع) چنین استنباط می‌شود که تعبیر خواب گردو، به مفهوم فعالیت کاری و دریافت رزق حلال می باشد که می‌توان آن را به دریافت پولی از مسیری سخت نیز نسبت داد.

البته این تمام ماجرا نیست؛ چرا که خواب شما می‌تواند روایت‌های مختلفی با جزئیات متفاوت داشته باشد.برای درک دقیق خواب‌های خود، بهتر است به جزئیات خواب نیز توجه داشته باشید. اینکه چه اتفاقی در حال وقوع است و در چه فضایی با چه اِلمان‌هایی خواب آن اتفاق در حال رخ دادن است.

کارل گوستاو یونگ که یکی از روانشناس های معروف متعلق به کشور سوئیس می باشد، در حوزه ی تحلیل ناخودآگاه ذهن انسان و تعبیر خواب، از همین منظر فعالیت‌های شایسته‌ای داشته، معتقد است که برای درک و دریافت تمام معانی موجود در خواب، باید به تمام جزئیات موجود حتی رنگ و نور نیز پرداخت. به باور یونگ هر آنچه در خواب می‌بینیم، پیغامی از سوی ناخودآگاه است که برای روانکاوی انسان باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد؛ البته می‌دانیم که اغلب اوقات جزئیات خواب در حافظه انسان باقی نمی‌ماند!

حال اگر در به تعبیر خواب گردو از حضرت یوسف، توجه کنیم، می‌توانیم آن را اساسی اولیه بدانیم که البته بسته به نوع خوابی که می‌بینیم می‌تواند تعابیر گوناگونی داشته باشد. به عنوان مثال از نگاه این حضرت، شکسته شدن پوست گردو در خواب و خوردن مغز آن به معنای دریافت ثروت در مدت زمان کوتاه است و خوردن مغز گردو بدون پوست به تحلیل حضرت یوسف این نشان دهنده ی آن است که مالی را که فردی دیگر با مشقت و تلاش زیاد به دست آورده است، شما نیز از آن منفعتی خواهید برد.

تعبیر خواب گردو

تعبیر خواب گردو سبز یا خشک

تعبیر خواب گردو از نگاه ابن سیرین:

محمد بن سیرین که از پدران علم فقه و تصوف در صدر اسلام بود، در تاریخ به سبب داستان‌هایی که از تسلط وی بر علم تعبیر خواب بر جای مانده، معروف شده است. ابن سیرین درباره تعبیر خواب نظری مشابه با حضرت یوسف دارد و معتقد است که تعبیر خواب گردو، به شکل کلی به معنی به دست آوردن مال با سختی است. البته ابن سیرین نیز درباره گردو و حالات دیگرش در خواب نظرات متفاوتی دارد.

به عنوان مثال از وی این چنین نقل شده که اگر شخصی در خواب گردوی خود ببیند که در حال بازی با گردو است (گردو بازی از جمله بازی‌های قدیمی با پیشینه‌ای باستانی است) به این معنا است که با طرف مقابل خود در آن بازی و یا یکی از اعضای خاندان وی، خصومت شخصی خواهد داشت. همچنین اگر فردی در خواب ببیند که به تنهایی مشغول گردو بازی است، احتمالاً به معنای آن است که در آستانه یک بحران فردی و خصم با خویشتن است.

برخی معبران دیگر درباره دیدن خواب گردو بازی گفته اند که بهتر است پس دیدن این خواب، بخشش فراوان انجام داده و با مردم شهر خود با مهربانی رفتار کنید. به عبارت امروزی‌تر اگر در خواب خود دیدید که مشغول بازی و سرگرمی با گردو هستید، به تخلیه کارما نیاز دارید و بهتر است این کار را با روش‌های مرسوم مانند مدیتیشن، کمک به خیریه، رفتن به طبیعت و… انجام دهید.

تعبیر خواب درخت گردو از نگاه حضرت یوسف:

درخت گردو، درختی تنومند، مستحکم، مقاوم و با طول عمر فراوان است. از نگاه حضرت یوسف دیدن خواب درخت گردو، به معنای وجود انرژی مثبت و حال خوب پیرامون شما است. البته این تنها در صورتی است که یک درخت گردو در خواب خود ببینید؛ اما باز هم سناریوی خواب شما در تعبیر خواب‌تان تاثیر خواهد داشت. به عنوان مثال چیدن گردو از درخت در خواب تعبیری متفاوت دارد و به معنای نزول بلایی غریب الوقوع است.

اگر در خواب، درخت گردو یا نهال گردویی ببینید که در اطراف شما قرار دارد و شما نسبت به آن عکس العملی نشان نمی‌دهید، این می‌تواند نشانه‌ای برای رخ دادن اتفاقات خوشایند در پیرامون شما باشد. برآیند آنچه از معبران مختلف بر جای مانده است، نشان می‌دهد که دیدن درخت گردو در خواب، به رفع گرفتاری‌ها اشاره دارد.

همچنین دیدن نهال گردو در خواب، ممکن است به معنای رفع گرفتاری‌ها در زمانی طولانی‌تر دلالت کند و معبران زیادی نیز کاشت گردو در خواب را به معنای دست زدن به یک سرمایه گذاری بلند مدت و یا ایجاد کسب و کاری برای آینده، تعبیر کرده‌اند.

تعبیر خواب گردو از نگاه مغربی:

جابر بن یحیی مغربی یکی از معبران قرن ششم هجری است که در خانواده‌ای یهودی متولد شد؛ اما با دیدن خوابی در میانه زندگانی خود به یک باره مسلمان شده و به باقی عمر خود را به تصوف اسلامی و تحقیق درباره تعبیر خواب پرداخت. وی همچنین علاقه وافری به نجوم و ریاضیات داشت و در کتاب‌هایش به دستاوردهایی در این زمینه‌ها نیز نائل آمده بود.

مغربی در مورد تعبیر خواب گردو؛ نظری متفاوت دارد. وی معتقد است که اگر در خواب ببینی که چند عدد گردو در دست خود داری، به معنای آن است که از فردی که خساست دارد، سودی مناسب به تو خواهد رسید؛ اما اگر در خواب خود ببینی که مقدار فراوانی گردو در دست داری، آن وقت تعبیرش خصومت شخصی خواهد بود. همچنین مغربی معتقد بود که اگر در خواب ببینی که در حال روغن گرفتن از گردو هستی، تعبیر آن کسب منفعت فراوان از فردی خسیس در اطرافیان خواهد بود.

تعبیر خواب گردو از نگاه دانیال نبی:

از جمله دیگر معبران بزرگ تاریخ، دانیال نبی است که تعبیرهای فراوانی از ایشان بر جای مانده و روایت می‌شود. دانیال نبی نیز درباره تعبیر خواب گردو، نظر متفاوت خود را دارد. از دانیال نبی دو روایت از خواب گردو موجود است. نخست اینکه ایشان فرموده بودند دیدین خواب گردو به معنای مردی بیگانه است که نسبت به خانواده و نزدیکان خود بسیار سخاوتمند است. این فرد شاید در جامعه و یا در منظر اطرافیان فردی عادی جلوه کند؛ اما به خانواده خود بسیار رسیدگی می‌کند و مسئولیت دستگیری از خانواده و اطرافیان را در خود احساس می‌کند.

دانیال نبی در ادامه درباره دیدن خواب درخت گردو در خواب نیز فرموده‌ اند که اگر ببینید شخصی از درخت گردو در حال بالا رفتن باشد، تعبیر آن این است که با چنین مردی دیدار خواهید کرد.

تعبیر خواب گردو سبز چیست؟

پوست نرم و سبز گردو با آن روکش چرمینه مانند و عطر ناخوشایندش می‌تواند در خواب تعبیری متفاوت ایجاد کند. تعبیر خواب گردو سبز؛ از نگاه حضرت یوسف (ع)، دلالت بر مالی حرام دارد. اگر در خواب ببینید که گردو با پوست سبز دارید و یا مشغول شکستن گردوی سبز هستید، به آن معنا است که به صورت کاملا هوشیار و آگاه دست به مالی حرام خواهید برد. دیدن گردو با پوست سبز در خواب مانند پوست سبز گردو است. همانطور که پوست سبز گردو باعث سیاه شدن دست می‌شود، دیدن آن در خواب نیز دلالت بر آلودگی به گناهی مالی دارد.

اگر در خواب این گردو سبز را دور ریختید، به معنای آن است که به وسوسه خود غلبه خواهید کرد و به گناه آلوده نخواهید شد. همچنین اگر در خواب ببینید که پوست سبز گردو را جدا کرده، آن را دور ریخته و خود گردو را نیز به دیگران داده اید، به معنای آن است که گناه خود را تطهیر خواهید کرد و در صدد جبران گناهی در همین زمینه هستید.

به تعبیر معبران مذهبی تعبیر خواب گردو سبز، در هر صورت یک انذار به فرد است که تقوا پیشه کند و از موقعیت‌های مالی پیش رو سوءاستفاده ننماید.

دیدن گردوی فاسد و خراب در خواب:

هانس کورت نویسنده کتاب فرهنگ جامع تعبیر خواب، معتقد می باشد که دیدن گردوی خراب و پوسیده در خواب، به معنای شکست خوردن است. این تعبیر، دقیقاً با تعبیر حضرت یوسف درباره دیدن خواب گردو که به معنای رزق و روزی و شروع یک کسب و کار بود، هماهنگی دارد.

بنابراین اگر در خواب ببینید که گردویی سالم، روشن و سفید دارید، به معنای آن می باشد که کسب و کار شما (یا کاری که به آن فکر می‌کنید) پر برکت خواهد بود. اما اگر در خواب گردویی خراب و فاسد را ببینید، تعبیر آن شکست در کار است.

شاید با خرید نهال از آریا نهال خواب های پولدار شدنتون به واقعیت پیوست ! کافیه فقط یک سری به منوی سایت بزنید !

تعبیر خواب گردو از نگاه آنلی بیتون:

آنلی بیتون نویسنده و روانشناس اروپایی نگاهی دقیق‌تر به تعابیر خواب دارد. وی با استفاده از تعابیر شرقی و مذهبی و همچنین با تکیه بر اصول روانشناسی و مطالعه ضمیر نیمه هشیار آدمی، تعبیر خواب گردو، را به شکلی دقیق‌تر بیان می‌کند. از نگاه آنلی بیتون دیدن گردو با پوست چوبی در خواب به معنای آن است که یکی از بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین نقشه‌های زندگی خود را عملی خواهید کرد و یا به یکی از اهداف مهم زندگی خود دست خواهید یافت.

همچنین اگر در خواب خود درختی پر گردو ببینید که میوه‌های آن لابلای برگ‌های سبز آن قرار دارند، این خواب به معنای زندگی پر از صلح و صفا خواهد بود. همچنین درخت گردو در خواب، از نگاه بیتون دلالتی بر طول عمر افراد نیز خواهد داشت و اگر درختی پر بار و کهنسال را در خواب ببینید، به معنای آن است که عمری دراز در آرامش خواهید داشت.

از نگاه آنلی بیتون شکستن پوست چوبی گردو در خواب به معنای پشت سر گذاشتن مصائب و رسیدن به مراد است. شکستن گردو در خواب و دست یافتن به مغز سالم، به معنای توفیق پس از سختی بسیار است و البته اگر مغز گردو خراب باشد، آن وقت به معنای این است که آرزوهای شما به ناکامی خواهند انجامید. در این تعبیر اگر مغز گردو خرابی را خوردید و تلخی آن را در دهان خود حس کردید، معنی آن این است که از نتیجه آنچه مشغول انجام آن هستید، شدیداً پشیمان خواهید شد.

یکی از زیباترین خواب‌ های گردو و بهترین تعابیر آن این است که در خواب مشاهده کنید از پای درختی پر گردو در حال جمع آوری گردو هستید؛ این خواب به معنای آن است که از سوی معشوق خود مورد مهر، محبت و توجه قرار خواهید گرفت و به معنای پایان سختی‌های راه عاشقی نیز قابل تعبیر است.

تعبیر خواب خریدن گردو:

اگر در خواب ببینید که در حال خریداری مغز گردو می باشید، به معنای آن است که وسایل خانه خود را نوسازی خواهید کرد. حال اگر مشغول خرید مغز گردو باشید، به معنای خرید وسایل تازه یا ماشینی جدید از راه کسب و کار جدید خواهد بود. اگر در خواب ببینید که گردو با پوست سبز خریداری می‌کنید،تعبیر آن این می باشد که از طریقی نامشروع مالی به دست آورده و با آن وسایل خانه خود را نوسازی خواهید کرد.

مشاهده ی مقاله ی تعبیر خواب میوه

تعبیر خواب گردو دادن به دیگران:

همچنین معنای دیدن بخشیدن مغز گردو به اطرافیان که اگر آن افراد آشنا باشند، به معنای آن است که حاصل زحمات خود را به دیگران خواهید داد و همچنین اگر گردو با پوست چوبین را در خواب به آشنایان خود ببخشید، به معنای آن است که باید در تجارت و زندگی فردی خود به تعامل با دیگران بپردازید و دایره ارتباطات خود را گسترش دهید.

اگر در خواب ببینید که به افرادی بیگانه گردو می‌دهید و یا برای کسی که نمی‌شناسید، گردو می‌فرستید، تعبیر آن کسب شهرت و محبوبیت در یک جمع محدود است که این شهرت محبوبیت می‌تواند هم اعتبار کاری بوده و هم محبوبیت در امور دیگر باشد.

تعبیر خواب گردو گرفتن از دیگران:

اگر در خواب ببینید که از دوست یا آشنایی گردو دریافت کرده‌اید، به معنای آن است که رابطه تان با آن فرد به زودی به پایان خواهد رسید. گرفتن گردو از آشنایان به معنای پایان یک رابطه است؛ اما اگر ببینید که از یک غریبه گردو گرفته‌اید، به معنای آن است که از شغل خود اخراج خواهید شد.

تعبیر خواب آشپزی با گردو:

اگر در خواب ببینید که در حال آشپزی با گردو می باشید، به این معنا است که باید به فکرهای اقتصادی خود بیش از این اهمیت بدهید. دیدن آشپزی با گردو در خواب، به معنای سرمایه گذاری موفق و به سود نشستن در تجارت است که در نتیجه با تدبیر شما محقق خواهد شد؛ بنابراین به این مورد نیز در خواب خود توجه کنید.

اگر در خواب ببینید که غذایی با گردو درست کرده اید که دیگران دوست دارند، به معنای آن است که ایده مالی و تجاری در سر دارید که مورد توجه همگی قرار خواهد گرفت. همچنین اگر در خواب ببینید که کسی غذای شما را نمی‌خورد، به معنای آن است که پس از رنج و سختی فراوان، ایده تجاری شما با شکست مواجه خواهد شد.

تعبیر خواب گردو برای زن باردار:

دیدن خواب در دوران حاملگی ویژگی‌ های خاص خود را دارد. از آنجایی که در دوران بارداری زن باردار یک هویت تازه را در خود می‌پرورد، حالات روحی و همچنین ضمیر نیمه هشیارش شکلی تازه به خود می‌گیرند و به همین جهت نیز تعبیر خواب برای یک زن باردار می‌تواند متفاوت باشد.

تعبیر خواب گردو؛ برای یک خانم باردار، خیر است. اگر یک بانوی باردار در خواب ببیند که مشغول برداشت گردو است، به معنای آن است که جنین آن با سلامت جسمی متولد خواهد شد و با آمدنش به این دنیا مایه خیر و برکت خانواده خواهد شد.

اگر زنی باردار در خواب ببیند که مشغول خرید گردو است و یا تعداد گردوی زیادی در دستان خود دارد، به معنای آن است که بر لذت‌های زندگی وی افزوده خواهد شد. همچنین اگر زن باردار در خواب مشاهده کند که در حال خوردن گردو می باشد، به این مفهوم است که فرزند دختری در پیش دارد و اگر خواب ببیند که مشغول شکستن گردو است، به معنای داشتن فرزندی پسر در راه است.

جمع بندی و نتیجه گیری تعبیر خواب گردو:

دیدن خواب، رابطه مستقیمی با ضمیر نیمه هشیار ما دارد و امروزه هم دانشمندان روانشناس و هم عرفا بر این باور هستند که این تصاویر می‌تواند حامل پیغام‌هایی باشد. دیدن خواب‌های مختلف می‌تواند تعابیر مختلفی نیز داشته باشد. تعبیر خواب گردو؛ آنچنان که در این مطلب عنوان شد بسته به آنچه در خواب دیدید می‌تواند متفاوت باشد و تعبیر خواب گردو سبز، با تعبیر خواب گردوی چوبین یا مغز گردو با هم تفاوت دارند.

در پایان به‌خاطر داشته باشید که احساس شما از دیدن یک خواب ممکن است نشات گرفته از جزئیاتی باشد که در خواب دیده اید و در بیداری آن را فراموش کرده اید. اگر تعبیر خواب خود را به فال نیک بگیرید و در راستای خیر آن حرکت کنید، منفعت بیشتری نصیب شما خواهد شد.

منابع مقاله تعبیر خواب گردو سبز:

  1. goldnahal.ir
  2. https://www.wiki-view.com/hobby/dream
  3. https://falokhab.ir
جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع نهال پربار با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کرده و با دریافت مشاوره رایگان، بهترین نهال میوه را خریداری نمایید. فروش انواع نهال میوه با مجوز رسمی جهاد کشاورزی و ضمانت بازگشت واقعی کالا صورت می پذیرد.

این مطلب را دوست داشتید؟

بله پسندیدم
608

نفر این مطلب را پسندیدند

ارسال دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 1402.11.29 fatemeh

    سلام من خواب دیدم دختر عمو هام یک عالمه گردو تازه سبز میارن داخل آب من میگیرم بعد میبرم میشورم میشکنم و… ولی دستم رنگی نشد خیلی هم گردوش تازه سفید بود الان تعبیر این چی میشه

  • 1402.11.07 سجاد

    سلام و عرض ادب
    خواستم که تشکر کنم از شما بابت قرار دادن کامل ترین مقاله ی تعبیر خواب گردو در فضای اینترنت، برای استفاده اعضای خواب دیده

    • 1402.11.09 admin-ariyanahal

      درود بر شما
      از اینکه مطالب مفید واقع شده اند، خرسندیم.

  • 1402.10.09 برزو کیان

    سلام. خواب دیدم پدرم که مرده از درخت گردو تکه های بزرگ الماس سفید می‌کند و به من می‌دهد عده ای هم روی آن تکه های الماس با قلم خطاطی می‌کنند و به من میدهند

  • 1402.08.05 فریبا

    سلام ، خواب دیدم با پدر مرحومم به حیاط رفتیم و باعچه حیاط خانمان بزرگ تر بود و در باعچه ها پر از گردو باپوست چوبی بااندازه های متفاوت و بزرگ است و متوجه شدیم کلاعی در باعچه است که همه را او اورده برایمان و یاشاید به امید اینکه شکسته شوند و بخورد

  • 1402.07.28 الناز

    اگر از یک مرد گردو بگیری و داخل یک گونی بزرگ ریخته باشد و بدهد

    • 1402.09.08 داود قاهری

      در خواب دیدم دو گونی گردو دارم اما در گونی گردو هام‌رو سوزوندن و بازش کردن؛خیلی ناراحت بودم همش بحث و جدل میکردم این تعبیرش چیست؟

  • 1402.01.23 مرتضی مویوی

    سلام من مجردم و قصد ازدواج دارم
    خواب دیدم با دختری دوست هستیم و با خانواده آن دختر رفتیم باغ و من پایین بودم ولی برادر دختر بالای درخت گردو بود من از پایین با چوب بلند به درخت ضربه میزدم و حالمون خوب بود
    داشتیم گردو میچیدیم و بگو بخند داشتیم
    تعبیرش چیه

  • 1401.12.23 فرامرزسرلک

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم گردوی مغز شده ب همراه مَویز مثل دونه های برف از اسمون روزمین میفتن و همه مشغول جم کردن بودن منم ی مقدار خوردم و ی مقدار جم کردم ممنون میشم بگین تعبیرش چیه????

    • 1401.12.27 ariyanahal.ir

      عرض ادب احترام. ما تخصصی در این زمینه نداریم، امیدوارم دوستانی که صاحب نظرند پاسخ مناسبی برای شما قرار دهند. با احترام

  • 1401.09.28 مسعود

    تعبیر اصلی همینه یعنی پایان دوستی با بهترین دوست من هم خواب دیدم با دوستم گردو جمع میکنم که دوست دوستم با یه چوب زد گردو های بیشتری ریخت درختش هم کاج بود

  • 1401.07.21 zakarya

    واقعا فوق العاده بود
    دیشب از بهترین دوستم گردو گرفتم تو خواب و خوردمش
    و به خاطر یه چیزی ازش ناراحت شدم همین دیروز که گفتم دیگه این رابطمون مثل قبل نمیشه
    که دقیقا اشاره به این کرد که این رابطه به پایان میرسه.

  • 1401.05.18 کیامرث

    باعرض‌سلام‌وخسته‌نباشید‌دیشب‌خوابی‌دیدم‌که‌فکرم‌رو‌مشغول‌کرده‌ممنون‌میشم‌اگر‌راهنمایی‌یا‌تعبیر‌بفرمایید‌درعالم‌خواب‌در‌کوهی‌درحال‌راه‌رفتن‌بودم‌که‌به‌یکباره‌چند‌نفری‌ناشناس‌به‌طرفم‌سنگ‌پراکنی‌کردند‌ومن‌پا‌به‌فرار‌گذاشتم‌وهمینطور‌که‌فرار‌میکردم‌وارد‌یک‌باغ‌سرسبز‌شدم‌وسنگهایی‌که‌به‌طرفم‌پرت‌میشد‌به‌بارانی‌از‌گردوهای‌پوسکنده‌وخشکل‌ورسیده‌تبدیل‌شد‌چند‌تا‌یی‌از‌اونها‌برداشتم‌وهمینطور‌که‌نگاه‌به‌باران‌زیبای‌گردوها‌میکردم‌‌با‌خانمی‌بدکاره‌نزدیک‌شدم‌ویکباره‌از‌خواب‌پریدم‌ ؟
    درضمن‌به‌تازگی‌وارد‌محیط‌کاری‌شدم‌که‌‌نانویی‌هست‌ودآن‌جا‌‌خانمی‌مشغول‌به‌کار‌هست‌که‌از‌روزی‌که‌من‌وارد‌آن‌محیط‌شدم‌با‌من‌بدون‌هیچ‌دلیلی‌پرخواشگری‌میکند‌والان‌چند‌روزی‌هست‌که‌محیط‌کار‌را‌ترک‌کرده‌وبه‌صاحب‌کار‌میگوید‌که‌باید‌اینجا‌من‌همه‌کاره‌باشم‌وایشونی‌کهمن‌باشم‌هرکاری‌که‌من‌میگم‌انجام‌بده‌وصاحب‌کار‌هم‌به‌ایشون‌گفته‌من‌تمام‌اختیارات‌کارگاه‌را‌به‌من‌داده‌والان‌چند‌روزی‌هست‌که‌این‌خانم‌ترک‌کار‌کرده‌وبنده‌ناراحت‌هستم‌که‌چرا‌این‌خانم‌بدون‌هیچ‌دلیلی‌کارش‌رو‌رها‌کرده‌یا‌آیا‌خطایی‌از‌من‌سرزده‌کهباعث‌شدم‌این‌بنده‌خدا‌از‌من‌برنجه‌واقعا‌حال‌واحساس‌خوبی‌ندارم اگر‌راهنمایی‌کنید‌ممنون‌میشم‌‌باسپاس‌از‌شما‌دوستان‌وسایت‌خوب‌شما

    • 1401.06.02 ariyanahal.ir

      سلام و عرض ادب جناب کیامرث. متاسفانه ما تخصصی در امر تعبیرخواب نداریم. با احترام

  • 1400.10.17 کیم چویونگ

    سلام من خواب دیدم که یه جاییم ک پر برگای پاییزی(نارنجی و زرد)بعد یه جایی بود مثل حصار که یه عنکبوت خیلی بزرگ داخلش بود و یه عنکبوت کوچک تر بیرون حصار…بعد من گردوهای زیادی داشتم که مدام همرو میدادم به عنکبون کوچکتر تا ازم دورش کنم و یه گردوی بزرگ هم دادم به عنکبوت بزرگع…
    تعبیرش چیه

    • 1400.10.17 ariyanahal.ir

      سلام و عرض ادب. ما معبران خواب نیستیم و سعی بر آن داشتیم تا کامل ترین مقاله ی تعبیر خواب گردو را در فضای اینترنت قرار دهیم، بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید، با احترام

  • 1400.10.13 ویدا .ر

    سلام من خواب دیدم ی جای سر سبز کلی درخت بود
    بعد پسرم برام از درخت گردو میچید ولی گردو پوست سبز نداش.و من گفتم اینا رو باید بزاریم تا توش خشک شه (منظور گردو خیس تازه بود) بعد همونجا ی دستمال بزرگ پهن کردم و روی اون پر از گردو بود .
    و اینم بگم درخت دیدم ولی چیزی ک مطمئن باشم درخت گردو بود ندیدم فقط از چیدن گردو میگم که درخت گردو بوده

    • 1400.10.13 ariyanahal.ir

      سلام و درود. امیدواریم اتفاقات خوب برای شما رقم بخورد، سپاس از اینکه با ما به اشتراک گذاشتید.